اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی کامپیوتری XEL

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۰۷ ب.ظ

دانلود بازی کامپیوتری XEL

بازی XEL یک بازی کامپیوتری است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. این بازی در سبک بازی‌های ماجراجویی و اکشن است و توسط تیم توسعه‌دهنده‌ی تحت عنوان Land of Fire ساخته شده است.

در این بازی، شما نقش یک جنگجوی فضایی به نام Xel را به عهده دارید که برای نجات دادن دنیای خود از نابودی، به سفری در فضا می‌روید و با دشمنان خود در مبارزه قرار می‌گیرید. در طول بازی، شما با پیشرفت در سطوح مختلف، مهارت‌های خود را بهبود می‌دهید و از تجهیزات جدید و بهتر استفاده می‌کنید.

بازی XEL دارای گرافیک بسیار زیبا و صداگذاری مناسب است و بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌نفره یا چندنفره (آنلاین) بازی کنند. به طور کلی، بازی XEL یک بازی سرگرم‌کننده و پرطرفدار در دسته بازی‌های ماجراجویی و اکشن است.

XEL
Size: 2.21 GB | Date: 12 Jul, 2022 | Developers: Tiny Roar
Publishers: Assemble Entertainment | Genres: Action, Indie, RPG | Tags: Action-Adventure, Action RPG, Female Protagonist, Exploration, Time Manipulation, Time Travel, Sci-fi, Action, Colorful, Combat, RPG, Third Person, Atmospheric, Fantasy, Controller, Story Rich, Singleplayer, 3D, Indie, Futuristic


Description:

XEL is an epic 3D sci-fi fantasy action-adventure. Explore the mysterious world of XEL and help protagonist Reid to uncover her enigmatic past. Make new friends and foes along the way and collect exciting gadgets to master challenging dungeons and solve time bending puzzles.


Recommended requirements:

Requires a 64-bit processor and operating system



Download from NitroFlare

Download from RapidGator

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی