اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی Resident Evil 4 Remake

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ

Resident Evil 4 Deluxe Edition Full Unlocked PC

بازی Resident Evil 4 Remake: یک بازسازی شگفت‌انگیز از یک اثر ماندگار

بازی Resident Evil 4 Remake یکی از پروژه‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۳ است که قرار است در تاریخ ۲۴ مارس برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی عرضه شود. این بازی نسخه‌ی بازسازی شده و به‌روزرسانی شده‌ای از بازی Resident Evil 4 است که در سال ۲۰۰۵ برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد و سپس برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شد. بازی Resident Evil 4 یکی از محبوب‌ترین و موثرترین بازی‌های سری رزیدنت اویل بود که با تغییرات بنیادین در سبک و گیم‌پلی این سری، آن را به سطح جدیدی از محبوبیت و موفقیت رساند. در این مطلب قصد دارم با نگاهی به ویژگی‌ها و تغییرات بازی Resident Evil 4 Remake، نشان دهم که چگونه این بازسازی موفق به حفظ روح و جذابیت بازی اصلی بوده و همچنین آن را با استفاده از فناوری‌های جدید، بهبود داده است.

Resident Evil 4 Deluxe Edition Full Unlocked PC

داستان بازی Resident Evil 4 Remake همانند نسخه‌ی اصلی، درباره‌ی لئون اس. کندی، عامل وظیفه‌شناس و شجاع سرویس مخفی آمریکا است که به ماموریت نجات دختر رئیس جمهور آمریکا، اشلی گراهام، فرستاده می شود. لئون باید به روستای دورافتاده‌ای در اسپانیا برود که تحت تاثیر یک فرقه خطرناک به نام لوس آیلومینادوس قرار دارد. لئون در طول ماموریت خود با دشمنان خطرناک و عجیب و غریب، پازل های جالب و سخت، شخصیت های دوستانه و دشمنانه و راز های فراوان روبرو می شود. داستان بازی پر از صحنه های هیجان انگیز و تعاملات جذاب بین شخصیت ها است که با صداگذاری عالی و دیالوگ های خوب به زندگی می آیند.

گرافیک بازی Resident Evil 4 Remake یکی از برجسته ترین نقاط قوت آن است. با استفاده از موتور قدرتمند RE Engine که قبلا در بازسازی های Resident Evil 2 و 3 به کار گرفته شده بود، توسعه دهندگان توانسته اند جزئیات و اثرات بصری را به حداکثر برسانند. در این پست وبلاگ، ما به بررسی برخی از ویژگی های گرافیکی این بازی خواهیم پرداخت و نشان خواهیم داد که چگونه Resident Evil 4 Remake می تواند تجربه ای تازه و هیجان انگیز را برای طرفداران این سری فراهم کند.

بازسازی Resident Evil 4 با استفاده از موتور RE Engine، محیط های بازی را با جزئیات فوق العاده ای زنده کرده است. از روستای کوچک و متروک در اسپانیا تا قلعه ای عظیم و مخوف، همه چیز به طور واقع گرایانه و زیبا طراحی شده است. نورپردازی، سایه ها، بافت ها و مدل های شخصیت ها نشان دهنده توانایی های فنی این موتور هستند. همچنین، اثرات خون و زخم های شخصیت ها نیز به صورت دقیق و واقع گرایانه پیاده سازی شده اند.

Resident Evil 4 Remake نه تنها در زمینه گرافیک، بلکه در زمینه صداگذاری نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته است. صدای شلیک سلاح ها، فریاد های دشمنان، صدای محیط و موسیقی متن، همگی با کیفیت بالا و مناسب با جو بازی ضبط شده اند. صداگذاران نقش شخصیت های اصلی نظیر لئون کندید، آشلی گراهام، لوئید سادلر و جک کروسر نیز عملکرد خوب و حرفه ای ای داشته اند.

Resident Evil 4 Remake چالش های جدید و متنوع را برای بازکنان به ارمغان می آورد. با تغییرات در داستان، شخصیت ها، دشمنان و پازل های بازساز شده، بازکنان مجبور خواهند شد به روش های جدید برای بقاء فکر کنند. همچنین، حالت های جانبی نظیر Mercenaries Mode و Assignment Ada نیز بهبود یدافته و گسترش یدافته اند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64 bit)/Windows 11 (64 bit)

Processor: AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

راهنمای نصب

همان طور که مستحضر هستید بازی Resident Evil 4 Remake از قفل Denuvo استفاده می کند. به همین دلیل این بازی احتمال کرک شدن هم دارد و هم ندارد.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به سی دی کی اوریجینال یا اشتراکی بازی دارید. به طور خلاصه می توان گفت:

سی دی کی اشتراکی بازی: نسخه رسمی استیم (دیتای بازی را از همین مطلب می‌توانید دانلود کنید) + قابلیت بازی فقط به صورت آفلاین + تمامی بسته‌های الحاقی و آخرین آپدیت بازی (باتوجه به تهیه نسخه Deluxe Edition بازی توسط دانلودها) + پشتیبانی با پاسخگویی حداکثر 16ساعته از طریق تنها ایمیل رسمی وبسایت (در انتهای همین مطلب آمده است؛ تنها راه ارتباطی ما با شما).

شرایط خرید سی دی کی اشتراکی: تحویل حداقل 8ساعته و حداکثر 32ساعته + درخواست فعال‌سازی تنها یک بار در طی 10روز + قابلیت استفاده از سوییچ اکانت استیم از 20م آپریل 2023 به بعد + قابلیت اجرا فقط به صورت آفلاین + ارائه باندل کامل بازی شامل آخرین آپدیت و تمامی DLCهای منتشرشده تا روز خرید (در صورت انتشار) + نصب رایگان توسط نرم افزار AnyDesk.

توجه بسیار مهم! همان‌طور که اطلاع دارید، استیم در حال حاضر در ایران محدود شده و نیاز به ابزارهای گذر از تحریم برای اجرای آن می‌باشد. برای نصب بازی نیز حتما از اتصال AnyDesk و قابلیت آنلاین بودن آن مطمئن شوید تا مشکلی نداشته باشید. تیم دانلودها تمامی سعی خود برای گذراندن تحریم و اجرای بازی برای شما را خواهد داشت اما مسئولیتی در این قبال ندارد. وظیفه اصلی راه‌اندازی و اجرای ابزارهای گذر از تحریم به دست شما عزیزان است. تشکر از توجه شما.

———————-

خرید سی دی کی اشتراکی آفلاین Resident Evil 4 Remake – Digital Deluxe از دانلودها: 

توجه مهم! حتما توضیحات بخش راهنمای نصب همین مطلب را بادقت مطالعه کنید.

——————-

دانلود بازی Resident Evil 4 – Deluxe Edition Full UnlockedDLHA:

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۴ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۵ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۶ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۷ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۸ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۹ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۰ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۴ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۵ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۶ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۷ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۸ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۱۹ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲۰ با لینک مستقیم

  • احسان دهمرده

Resident Evil

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی