اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی کم جچم NFBL NATIONAL FANTASY BASKETBALL LEAGUE

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۳۲ ب.ظ

دانلود بازی NFBL NATIONAL FANTASY BASKETBALL LEAGUE

دانلود بازی NFBL NATIONAL FANTASY BASKETBALL LEAGUE

آیا شما علاقه مند به بسکتبال هستید؟ آیا دوست دارید تیم رویایی خود را از صفر بسازید و در لیگ فانتزی رقابت کنید؟ اگر جواب شما بله است، پس بازی NFBL NATIONAL FANTASY BASKETBALL LEAGUE را از دست ندهید. این بازی یک بازی استراتژیک-مدیریتی است که بدون استفاده از هیچ موتور بازی، با کد خالص طراحی شده است. الهام گرفته از شخصیت ها و رویدادهای واقعی، اما مستقیما به هیچ فرد یا تیمی مربوط نمی شود.

در این بازی، شما می توانید با بودجه ای که به شما داده می شود، تیم خود را با بیش از 200 بازیکن مختلف تشکیل دهید و در لیگ فانتزی شرکت کنید. تیم خود را با موفقیت هایی که در لیگ کسب می کنید، تقویت کنید و با استراتژی هایی که در طول بازی اعمال می کنید، حریفان خود را شکست دهید و برای پلی آف آماده شوید! در هر بار بازی، در یک لیگ متفاوت با هزاران ترکیب مختلف از بازیکنان به ماجراجویی های مختلف بپردازید.

بازی NFBL NATIONAL FANTASY BASKETBALL LEAGUE در تاریخ 27 آوریل 2023 در سایت Steam منتشر خواهد شد و قابل دانلود خواهد بود. این بازی فقط در رزولوشن 1920x1080 قابل اجرا است و نیاز به .NET FRAMEWORK 6.0 دارد. اگر این نرم افزار را روی کامپیوتر خود ندارید، سایت Steam شما را به سایت مایکروسافت هدایت می کند تا آن را دانلود کنید.

به جامعه اکسوگیم بپیوندید و نظرات خود را درباره بازی NFBL NATIONAL FANTASY BASKETBALL LEAGUE به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما هستیم.

Free Download NFBL.NATIONAL.FANTASY.BASKETBALL.LEAGUE-TiNYiSO | Size : 428.78 MB
Game Title :NFBL-NATIONAL FANTASY BASKETBALL LEAGUE
Date Release:27 Apr, 2023
Developer :Özkan SAY
Editor : The Werve Games
Genre : :Casual, Simulation, Sports, Strategy
Language :English

Description:

NFBL is a basketball strategy-management game that I designed with pure code without using any game engine. Although it is inspired by real characters and events, it is not directly related to any person or team.
ScreenShot


System Requirements :
OS: Windows 10
Processor: 2,5 GHZ
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Any Graphic Card
Storage: 350 MB available space
Additional Notes: Avaible only 1920x1080 Resolution- .NET FRAMEWORK 6.0(IF YOU DO NOT HAVE IT ON YOUR COMPUTER, IT REFERS YOU TO DOWNLOAD FROM MICROSOFT'S WEB-SITE)

Download Links
https://rapidgator.net/file/b629379f4e7dc041fed38ccc71c41a89/NFBL.NATIONAL.FANTASY.BASKETBALL.LEAGUE-TiNYiSO.rar
https://ddownload.com/clraxelybkix/NFBL.NATIONAL.FANTASY.BASKETBALL.LEAGUE-TiNYiSO.rar

 

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی