اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی Left 4 Dead 1 And 2 Bundle Complete REPACK

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

Left 4 Dead 1 And 2 Bundle Complete REPACK

Left 4 Dead یک بازی شوتر اول شخص و بقا است که توسط شرکت Valve Corporation ساخته شده است. این بازی در سال 2008 منتشر شد و در آن، بازیکنان در قالب یکی از چهار شخصیت قابل بازی هستند که سعی می‌کنند از بیماری زامبی شدنی که بیشتر جامعه را فرا گرفته است، جان سالم به در ببرند.

در بازی Left 4 Dead، بازیکنان باید از یک سری مراحل رد شوند و در هر مرحله با انواع مختلفی از زامبی‌ها روبرو شوند. بازیکنان می‌توانند با همکاری و هماهنگی با دیگر بازیکنان، برای بقا و پیشروی در بازی تلاش کنند.

Left 4 Dead دارای حالت چند نفره آنلاین است که بازیکنان می‌توانند در آن با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به صورت آنلاین بازی کنند. همچنین، بازی دارای ابزار سازندگی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مراحل و بازی‌های خود را بسازند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

Set in the zombie apocalypse, Left 4 Dead 2 (L4D2) is the highly anticipated sequel to the award-winning Left 4 Dead, the #1 co-op game of 2008. This co-operative action horror FPS takes you and your friends through the cities, swamps and cemeteries of the Deep South, from Savannah to New Orleans across five expansive campaigns.

Bsjkgy4.png


tezoxcB.png


RapidGator Link(s)

https://rapidgator.net/file/242e4fa9b2f0654599d9db06ce8b5017/Left.4.Dead.1.And.2.Bundle.Complete.REPACK-KaOs.rar.html


NitroFlare Link(s)

https://nitroflare.com/view/F80BF93447CDA06/Left.4.Dead.1.And.2.Bundle.Complete.REPACK-KaOs.rar

 

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی