اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی کم حجم Total Tank Generals v1 1

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ

Total Tank Generals

بازی Total Tank Generals یک بازی استراتژیک در سبک شبیه‌سازی جنگ جهانی دوم است که توسط استودیو Noobz From Poland ساخته شده و توسط کمپانی 505 Games در تاریخ 30 مارس 2023 برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که در نقش ژنرال‌های معروف تاریخ، از جمله پاتون، ژوکف و رومل، فرماندهی یک ارتش را بر عهده بگیرید و در سناریوهای مختلف و واقع‌گرایانه، به مبارزه با دشمنان بپردازید.

بازی Total Tank Generals از گیم‌پلی نوبت‌محور استفاده می‌کند و شما باید در هر نوبت، تصمیمات خود را در مورد حرکت، حمله، دفاع و تامین منابع و مهمات بگیرید. بازی از گرافیک خوب و صداگذاری مناسب برخوردار است و محیط‌های بازی بر اساس نقشه‌های تاریخی طراحی شده‌اند. همچنین بازی دارای حالت آنلاین است که شما را قادر می‌سازد تا با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان به رقابت بپردازید.

بازی Total Tank Generals یک نوآوری جالب را در سبک استراتژیک به ارمغان آورده است و آن قابلیت ترکیب واحدهای نظامی با یکدیگر است. شما می‌توانید با انتخاب واحدهای مختلف، از جمله تانک‌ها، پیاده‌نظام، هواپیماها و خودروهای سبک، گروه‌های نظامی خود را تشکیل داده و از توانایی‌ها و ویژگی‌های هر کدام به نفع خود استفاده کنید. هر ارتش دارای انتخاب واحدهای منحصر به فرد خود است که با توجه به نقش آن‌ها در جنگ جهانی دوم طراحی شده‌اند.

بازی Total Tank Generals با دارا بودن گرافیک خوب، صداگذاری مناسب، گروه‌بندیر نظام، سناریو های متعدد، حالت آنلاین و قیمت مناسب، یکی از پیشنهادات مناسب برای علاقه‌مندان به سبک استراتژیک و علاقمندان به تاریخ جنگ جهانی دوم پیشنهاد می‌شود. اگر به دنبال یک بازی جذاب و چالش‌برانگیز هستید که بتواند شما را به دوران جنگ جهانی دوم ببرد، این بازی را از دست ندهید.

Total Tank Generals Update v1 1-TENOKE | Size : 103.55 MB
Game Title :Total Tank Generals
Date Release:30 Mar, 2023
Developer :Noobz From Poland
Editor : 505 Games
Genre : :Indie, Simulation, Strategy
Language :English, French, Italian, German, Spanish - Spain, Japanese, Korean, Polish, Portuguese - Brazil, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Russian




System Requirements :
OS: Windows 7, 10, 11
Processor: Pentium G4600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 950 2GB
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Windows compatibile sound card

Download Links
Code:
https://rapidgator.net/file/d9f3ce2d1889295ad844ee09d421d6b8/Total.Tank.Generals.Update.v1.1-TENOKE.rar
Code:
https://1dl.net/h1cdft8rahti/Total.Tank.Generals.Update.v1.1-TENOKE.rar
Code:
https://filerice.com/fsj6rr6svtrs/Total.Tank.Generals.Update.v1.1-TENOKE.rar
  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی