اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی The Last of Us Part I Update v1.0.3.0

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۳۹ ب.ظ

بازی The Last of Us Part I یکی از شاهکارهای صنعت بازی‌سازی است که در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر منتشر شد. این بازی داستان جوئل و الی را روایت می‌کند که در یک دنیای پسا آخرالزمانی سعی می‌کنند برای زنده ماندن بجنگند. بازی از نظر گرافیک، صداگذاری، گیم پلی و داستان‌سرایی بسیار قوی است و مخاطب را به خود جذب می‌کند.

در این مطلب قصد دارم به شما آموزش کامل و نکات بازی The Last of Us Part I را بدهم تا بتوانید از این بازی لذت ببرید و با تمام جزئیات آن آشنا شوید. این آموزش شامل مراحل مختلف بازی، راهنمای نبردها، ترفندها و رازهای بازی است. امیدوارم که این آموزش برای شما مفید باشد و اگر سوال یا نظری داشتید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

## مرحله اول: پرولاگ

بازی The Last of Us Part I با یک پرولاگ شروع می‌شود که در سال ۲۰۱۳ رخ می‌دهد. در این پرولاگ شما کنترل سارا، دختر جوئل را دارید و باید به همراه پدرتان از خانه فرار کنید و به سمت شهر حرکت کنید. در راه با موجودات عجیب و غریب آلوده به قارچ Cordyceps روبرو می‌شوید که به Infected معروف هستند. این قارچ باعث می‌شود که انسان‌های آلوده شده رفتار عجیب و خشن داشته باشند و به هر چیز زنده حمله کنند. شما باید با استفاده از نبرد تن به تن، مخفی کاری و اسلحه‌های بدست آورده خود از خطرات جان سالم به در ببرید.

## مرحله دوم: ۲۰ سال بعد

پس از پرولاگ، بازی به سال ۲۰۳۳ پرش می‌کند و شما کنترل جوئل را دارید. جوئل یک قاچاقچی است که در یک منطقه قرنطینه نظامی در بوستون زندگی می‌کند. او با همکارش تس، قول داده است که چند تیر خلاص شده را از گروه دست فروش به نام Fireflies در عوض گرفتن الساسور (اسلحه) تحویل بگیرید. Fireflies یک سازمان مقاومتی است که علیه نظام مبارزه می‌کند و ادعا می‌کند که راه درمان ویروس قارچی را پیدا کرده‌اند. اما وقتی جوئل و تس به محل مقرره می‌رسند، متوجه می‌شوند که Fireflies به طور ناگهانی از آنجا فرار کرده‌اند و تیر خلاص شده را هم با خود برده‌اند. جوئل و تس تصمیم می‌گیرند که به دنبال رهبر Fireflies، مارلین، بروند و الساسور خود را بگیرند.

این مرحله از بازی، شما را با چالش‌های مختلف روبرو می‌کند. شما باید از نظامیان، زامبی‌ها و قاچاقچیان دشمن دوری کنید و از منابع خود به خوبی استفاده کنید. شما همچنین باید با تس همکاری کنید و از توانایی‌های او به عنوان یک همراه استفاده کنید. تس می‌تواند به شما در جستجوی منابع، پیدا کردن راه‌حل‌های مختلف و نبرد با دشمنان کمک کند. شما همچنین باید با دقت به صحبت‌های تس گوش دهید و به او پاسخ دهید، زیرا این باعث می‌شود رابطه شما با او عمق بگیرد و داستان بازی را پیش ببرد.

این مرحله از بازی، شما را با جهان آخرالزمانی The Last of Us آشنا می‌کند و شخصیت جوئل و تس را به شما نشان می‌دهد. شما در این مرحله، باید تصمیمات سخت و منطقی بگیرید و در عین حال حساسیت خود را نسبت به دور و بر خود حفظ کنید.

Size: 3.7 GB​

Game:
Title: The Last of Us™ Part I
Date: 28 Mar, 2023
Developers: Naughty Dog LLC
Publishers: PlayStation PC LLC
Genres: Action, Adventure

Description:
Experience the emotional storytelling and unforgettable characters in The Last of Us™, winner of over 200 Game of the Year awards.

Minimum requirements:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (Version 1909 or Newer)
Processor: AMD Ryzen 5 1500X, Intel Core i7-4770K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 470 (4 GB), AMD Radeon RX 6500 XT (4 GB), NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB), NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4 GB)
Storage: 100 GB available space
Additional Notes: SSD Recommended

Recommended requirements:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (Version 1909 or Newer)
Processor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel Core i7-8700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700 XT (8 GB), AMD Radeon RX 6600 XT (8 GB), NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER (8 GB), NVIDIA GeForce RTX 3060 (8 GB)
Storage: 100 GB available space
Additional Notes: SSD Recommended

LDt40K.cuc3848bcbdx.jpg
LDtBg9.rlo49ipmq00j.jpg
LDteMX.7p90p3hkazhh.jpg
LDyMD8.6p2inyyg9u7i.jpg


Uploadgig Link(s)
Code:
https://uploadgig.com/file/download/8e6e8d41639A2117/The.Last.of.Us.Part.I.Update.v1.0.3.0.RUNE.part1.rar
https://uploadgig.com/file/download/Be6Efd2037f18b47/The.Last.of.Us.Part.I.Update.v1.0.3.0.RUNE.part2.rar
RapidGator Link(s)
Code:
https://rapidgator.net/file/5ce793f04023e4be05ed926cafb9fd92/The.Last.of.Us.Part.I.Update.v1.0.3.0.RUNE.part1.rar
https://rapidgator.net/file/9259e8e3273ae3591039e018e418f201/The.Last.of.Us.Part.I.Update.v1.0.3.0.RUNE.part2.rar

 

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی