اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی کم حجم Roots of Pacha

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۴۶ ق.ظ

دانلود بازی کم حجم Roots of Pacha

بازی Roots of Pacha یک بازی شبیه‌سازی زندگی و کشاورزی همکاری‌ای است که در دوران سنگی اتفاق می‌افتد. در این بازی، شما و قبیله‌تان به یک سرزمین پربار و وعده‌دار رسیده‌اید و با ارتباط با طبیعت به سرعت خودتان، به قبیله‌تان کمک می‌کنید تا پیشرفت کنید، فرهنگ و روابط خود را توسعه دهید و اسرار پاچا، مادر طبیعت را کشف کنید.

در این بازی، می‌توانید سبزیجات و گیاهان را کشف، جمع‌آوری و کشت کنید. بیابان‌های اطراف را برای پیدا کردن حیوانات دوست‌داشتنی و اهلی‌سازی آن‌ها بگردید؛ آب‌های کم‌عمق و عمیق را برای دیدن آنچه در عمق آن‌ها نهفته است ماهیگیری کنید؛ و غارهای تاریک را که پر از اسرار و قدرت‌های مخفی هستند، استخراج کنید.

سفر خود را به سوی کشف ابزارها و ایده‌هایی که جهان اولیه را تغییر دادند، شروع کنید. یاد بگیرید چگونه غذا را فرآوری و نگهداری کنید (گزینه‌های گوشتخوار، گیاهخوار و وگان)، فلزکاری را شروع کنید، سفال و هنر زیبایی بسازید، معنویت قبیله‌تان را باز کنید و ساختمان‌های جدید را برای گسترش روستای خود به هر شکل دلخواه خود اختراع کنید.

جامعه‌ای محکم از مردم، بقای روستای شما را تضمین می‌کند، هر کدام با ترس‌ها و رویای خود. دوستی‌های جدید بسازید و با سختی‌های مشترک دست به دست هم بدهید. با دعوت از مردم قبایل دیگر برای زندگی با شما، روستای خود را بالغ کنید. در جشن‌ها و آئین‌های اولیه به پاچا، مادر طبیعت و عنصرهای او شرکت کنید. و زمانی که فرصتش فرارسید، عشق واقعی خود را پیدا کنید ❤.

Free Download Roots of Pacha [FitGirl Repack] | Size : 415.75 MB
Game Title :Roots of Pacha
Date Release:25 Apr, 2023
Developer :Soda Den
Editor : Crytivo
Genre : :Indie, RPG, Simulation
Language :English, French, German, Portuguese - Brazil, Russian, Simplified Chinese, Spanish - Spain

Description:

Be a part of a thriving stone age community. Discover "ideas," domesticate crops, befriend animals, and contribute to the growth of your village. Play with friends in co-op or explore the early days of civilization in single-player.
ScreenShoot


System Requirements :
OS: Windows 7 or greater
Processor: 2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 gb dedicated video card, shader model 3.0+
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

Download Links
https://nitroflare.com/view/A2BAA2325119F80/Roots.of.Pacha.FitGirl.Repack.rar
https://rapidgator.net/file/187b796b01c074744219061ab2da828a/Roots.of.Pacha.FitGirl.Repack.rar

 

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی