اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی فوتبال تکاملی حرفه ای PES 6

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۵:۰۹ ب.ظ

بازی PES 6 یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های سری Pro Evolution Soccer است که در سال 2006 توسط شرکت Konami برای کنسول‌های PS2، Xbox 360 و PC منتشر شد. این بازی با گرافیک خوب، گیم‌پلی روان و متنوع، حالت‌های مختلف بازی و لایسنس تیم‌ها و بازیکنان معروف، مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت. در این مطلب، قصد داریم به بررسی برخی از ویژگی‌ها و نکات جالب بازی PES 6 بپردازیم.

- گرافیک: بازی PES 6 دارای گرافیک خوب و مناسب برای زمان خودش است. بازیکنان به خوبی شبیه‌سازی شده‌اند و حرکات آن‌ها نسبتاً طبیعی و واقع‌گرایانه هستند. توپ، زمین، استادیوم‌ها و جمعیت هم دارای جزئیات مناسب هستند. البته نمی‌توان این بازی را با نسخه‌های جدیدتر مقایسه کرد، اما برای دوران خودش، گرافیک PES 6 قابل قبول است.

- گیم‌پلی: بازی PES 6 دارای گیم‌پلی روان و متنوع است که هم برای بازیکنان حرفه‌ای و هم برای تازه‌کاران مناسب است. بازیکنان می‌توانند از حالت‌های مختلف بازی مانند Master League، Cup، League، Training و Edit Mode استفاده کنند. همچنین می‌توانند تنظیمات مختلف را برای سطح دشواری، زمان بازی، آب و هوا، فصل و ... انجام دهند. بازی PES 6 همچنین دارای حالت آنلاین است که بازیکنان می‌توانند با دوستان خود چالش برانگیر شوند.

- لایسنس: بازی PES 6 دارای لایسنس تعداد زیادی از تیم‌ها و بازیکنان معروف است. برخلاف نسخه‌های قبل که بسیاری از تیم‌ها و بازیکنان به صورت فانتزی بودند، در این نسخه ما شاهد حضور تقریباً کامل تمام تیم‌های لالیگا، سری آ، پریمیر لیگ (بجز منچستر یونایتد)، لیگ یک فرانسه (بجز پاری سن ژرمن)، لیگ بوندسلیگا (بجز بروسیا دورتموند) و ...هستیم.

دانلود فایل iso با لینک مستقیم

  • احسان دهمرده

PES

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی