اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی فوتبال تکاملی حرفه ای PES 5

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۲۶ ب.ظ

بازی PES 5 یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های سری Pro Evolution Soccer است که در سال 2005 توسط شرکت Konami برای کنسول‌های PS2، Xbox و PC منتشر شد. این بازی با گرافیک خوب، گیم‌پلی روان و حالت‌های متنوع، مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت. در این مطلب، قصد داریم به بررسی برخی از ویژگی‌ها و نکات جالب بازی PES 5 بپردازیم.

- حالت Master League: این حالت یکی از محبوب‌ترین بخش‌های بازی PES 5 است که به شما اجازه می‌دهد تا به عنوان مدیر یک تیم فوتبال، همه جوانب آن را اداره کنید. شما می‌توانید بازیکنان خود را خریداری، فروش، قرض داده و گرفته، تمرین داده و تاکتیک‌های خود را تنظیم کنید. همچنین شما باید با مشکلات مالی، آسیب‌ها، خستگی و رضایت بازیکنان خود هم دست و پنجه نرم کنید. در این حالت، شما می‌توانید با تیم‌های مختلف از لیگ‌های معروف جهان رقابت کنید و سعی کنید تا جام‌های مختلف را به خزانه خود اضافه کنید.

- حالت Edit: این حالت به شما امکان می‌دهد تا بازی را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید نام، لباس، آرم و استادیوم تیم‌های خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید بازیکنان جدید بسازید یا وجه و مشخصات بازیکنان موجود را ویرایش کنید. این حالت به شما اجازه می‌دهد تا خلاقیت خود را در بازسازی دنیای فوتبال به کار بگیرید.

- حالت Online: این حالت به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان به صورت آنلاین بازی کنید. شما می‌توانید در لابی‌های مختلف عضو شده و با تعداد دلخواه بازکنان در چند حالت مختلف (Friendly Match, Ranking Match, Cup Match) به رقابت بپردازید. همچنین شما می‌توانید رده بندی خود را در جدول جهانی ببینید و سعی کنید تا به جایگاه‌های بالاتر صعود کنید.

دانلود فایل iso با لینک مستقیم

  • احسان دهمرده

PES

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی