اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی فوتبال تکاملی حرفه ای PES 4

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ

بازی PES 4 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فوتبالی است که در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت Konami منتشر شد. این بازی دارای گرافیک بالا، گیم‌پلی جذاب و حالت‌های مختلفی است که بازیکنان را به خود جذب می‌کند. در این مطلب، قصد داریم به بررسی برخی از ویژگی‌ها و نکات مهم بازی PES 4 بپردازیم.

- حالت Master League: این حالت یکی از پرطرفدارترین حالت‌های بازی PES 4 است که در آن شما می‌توانید تیم خود را از صفر شروع کنید و با خرید و فروش بازیکنان، تغییر فرماسیون و تاکتیک، ارتقای مهارت‌ها و شرکت در مسابقات مختلف، تبدیل به یک قهرمان بشوید. این حالت دارای چالش‌ها و هیجان‌های زیادی است که شما را به بازی وابسته می‌کند.

- حالت Edit: این حالت به شما اجازه می‌دهد که تغییرات دلخواه خود را در بازی اعمال کنید. شما می‌توانید نام، لباس، آرم و استادیوم تیم‌ها را تغییر دهید، بازیکنان جدید را اضافه کنید یا ویرایش کنید، حالت مو و صورت بازیکنان را تغییر دهید و حتی توپ و هوای بازی را نیز تنظیم کنید. این حالت به شما فرصت می‌دهد که خلاقیت خود را در بازی نشان دهید.

- حالت Online: این حالت به شما امکان می‌دهد که با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان به رقابت بپردازید. شما می‌توانید تورنومنت‌های مختلف را برگزار کنید، رده‌بندی خود را ببینید، چت کنید و لذت بازی را دوچندان کنید. این حالت نیاز به اینترنت پایدار و سرعت بالا دارد.

- گرافیک و صدا: بازی PES 4 دارای گرافیک بسیار زیبا و واقع‌گرایانه است که جزئیات بازیکنان، استادیوم‌ها، تماشاگران و حرکات فوتبال را به خوبی نشان می‌دهد.

دانلود فایل iso با لینک مستقیم

  • احسان دهمرده

PES

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی