اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آپدیت جدید بازی آرکید ماینکرفت Minecraft اندروید + مود

بازی Minecraft اندروید یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های پیکسلی است که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی به شما امکان می‌دهد که در یک دنیای نامحدود و خلاقانه، انواع ساختمان‌ها، وسایل و موجودات را با استفاده از بلوک‌های مختلف بسازید و با دوستان خود به صورت آنلاین یا آفلاین بازی کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این بازی جذاب و هیجان‌انگیز بپردازیم و نحوه دانلود و نصب آن را روی دستگاه‌های اندرویدی شما توضیح دهیم.

Minecraft چیست؟
Minecraft یک بازی آرکید است که توسط استودیو Mojang Studios در سال ۲۰۰۹ ساخته و منتشر شد. این بازی در ابتدا فقط برای کامپیوتر‌های شخصی در دسترس بود، اما به مرور زمان برای سایر پلتفرم‌های مختلف نظیر کنسول‌های بازی، تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و گوشی‌های هوشمند عرضه شد. نسخه اندرویدی این بازی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و تاکنون بروزرسانی‌های متعددی را دریافت کرده است.

Minecraft چگونه بازی می‌شود؟

Minecraft یک بازی باز است که شما را در چارچوب خاصی قرار نمی‌دهد. شما می‌توانید هر آنچه که در ذهن خود دارید را در این بازی خلق کنید و به تجربه آن بپردازید. برای این منظور، شما باید از بلوک‌های مختلف که هر کدام خصوصیات و قابلیت‌های خود را دارند، استفاده کنید. بلوک‌ها را می‌توانید از محیط بازی جمع‌آوری کنید یا در حالت خلاقانه به صورت نامحدود در اختیار داشته باشید. سپس می‌توانید آن‌ها را به هر شکل و سایز و رنگ دلخواه خود قرار داده و ساختمان‌های عجیب و غریب، شخصیت‌های منحصر به فرد، ماشین‌های پرقدرت، حیوانات نادر و هر چه که فکرش را بکنید، ایجاد کنید.

Minecraft یک بازی چند نفره نیز است که شما می‌توانید با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید به سرور‌های عمومی یا خصوصی متصل شده و در جهان‌های مختلف بازی کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار‌های مختلف، حالت‌های بازی جدید، نقشه‌های سفارشی، پلاگین‌های مفید و مود‌های جذاب را طراحی و نصب کنید. این امکانات باعث می‌شود که Minecraft همواره تغییر کند و تنوع بالایی داشته باشد.

Minecraft یک بازی آموزشی نیز است که شما می‌توانید از آن برای تقویت مهارت‌های خود استفاده کنید. شما می‌توانید در Minecraft به برنامه نویسی، هندسه، فیزیک، شیمی، زبان، تاریخ، هنر و غیره علاقه مند شده و آن‌ها را یاد بگیرید. Minecraft به شما فضای خلاقانه و تعاملی را فراهم می‌کند که شما را به کشف و چالش دعوت می‌کند.

# برخی از ویژگی های بازی فکری Minecraft – Pocket Edition اندروید :

# ساخت انواع سازه های مختلف توسط بازیکن

# در اختیار قرار دادن انواع آیتم ها از جمله بلوک و غیره

# امکان انتخاب از میان شخصیت های اصلی الکس و استیو

# بازی در انواع مکان های مختلف از جمله جنگل،صحرا، کوهستان و….

# حضور شخصیت های مختلف از جمله حیوانات، گاو، خوک، ماهی و…

# دارا بودن صداگذاری بسیار عالی با پخش موسیقی متنوع

# دارا بودن یک گیم پلی واقعا اعتیادآور و متفاوت

# امکان بازی به صورت گروهی با دوستان با وای فای

  

بازی Minecraft – Pocket Edition – (ماین کرافت – ماینکرفت – مانکرافت) علی رغم فروش عالی خود توانسته است امتیاز 5.0 از 5.0 را با بیش از 3.000.000 رای را از آن خود نماید. دقت داشته باشید که بازی ماینکرافت گرافیکی نیست اما طراحی منحصر به فردش شما را به خود مجذوب خواهد نمود! اگر به بازی های خاص اندرویدی علاقه دارید و به دنبال یک بازی زیبای اندرویدی با محوریت ساخت و ساز هستید به هیچ وجه ماینکرافت – پاکت ادیشن را از دست ندهید.

 

دانلود آپدیت جدید بازی آرکید ماینکرفت Minecraft اندروید + مود

نکات تکمیلی:

1 – نسخه رسمی و بتا بازی ماینکرفت اندروید به صورت جداگانه برای دانلود عرضه شده اند که هر دو اخرین نسخه اند.
2 – نسخه اندرویدی بازی ماینکرفت از حالت Pocket Edition خارج شده و هم اکنون در نسخه عادی Minecraft قرار دارد.
3 – نسخه ای که اکسوگیم برای دانلود عرضه می کند، در اصل نسخه پولی – غیر رایگان است [که رایگان عرضه کرده ایم]
4 – تفاوت نسخه اصلی و بتا (بتا=تست) در این است که تیم توسعه دهنده امکانات جدید را ابتدا در نسخه بتا قرار می دهد و بعد از مطمئن شدن از نداشتن باگ به نسخه اصلی منتقل می کند.
5 – اکسوگیم همیشه آپدیت بازی ماینکرافت را همزمان با انتشار و در اسرع وقت عرضه می کند، برای دانلود آپدیت بازی همیشه به همین صفحه مراجعه کنید.

دانلود فایل نصبی معمولی بتا با لینک مستقیم - 568 مگابایت - آپدیت 25 فروردین

دانلود فایل نصبی معمولی رسمی v1.19.73.02 با حجم 179 مگابایت - آپدیت 10 فروردین

دانلود فایل نصبی مود 1 بتا با لینک مستقیم - 119 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود 2 بتا با لینک مستقیم - 118 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود 1 رسمی با لینک مستقیم - 87 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود 2 رسمی با لینک مستقیم - 87 مگابایت

BlockLauncher Pro 1.18.1 - 34 MB

Multiplayer for Minecraft PE - MCPE Servers 1.2.102 - 26 MB

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی