اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی JETT The Far Shore Given Time v2.1.6.r24097

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ

JETT The Far Shore Given Time

بازی JETT: The Far Shore + Given Time یکی از عناوین جذاب و متفاوت سال ۲۰۲۳ است که توسط استودیو Superbrothers و Pine Scented ساخته و منتشر شده است. این بازی یک تجربه اکشن ماجراجویی سینمایی با عناصر شبیه‌سازی غوطه‌ور است که داستان یک مردم را روایت می‌کند که در جستجوی آینده‌ای بهتر برای خود، به سفری فرامنظومه‌ای می‌روند.

در این بازی، شما نقش Mei را دارید که یک اسکات جت هستید و باید با هواپیمای خود به سطح یک سیاره اقیانوسی پر از رمز و راز پرتاب شوید و آن را کشف کنید. شما باید با استفاده از ابزارهای علمی جت خود، گیاهان و حیوانات بومی را بررسی کنید، به مشکلات و مخاطرات مختلف پاسخ دهید و منبع یک صدای فضایی را که به نام "hymnwave" شناخته می‌شود، پیدا کنید. این صدا دلیل اصلی سفر شما به این سیاره است و ممکن است راز نجات یا نابودی مردم شما را در خود نهفته داشته باشد.

بازی JETT: The Far Shore + Given Time دارای دو بخش داستانی است که هر کدام حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشند. بخش اول بازی، The Far Shore، در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است و بخش دوم بازی، Given Time، در ابتدای سال ۲۰۲۳ به صورت رایگان برای خریداران بازی قابل دریافت خواهد بود. بخش Given Time دنباله‌ای برای پایان بازی است که سه سال بعد از آن رخ می‌دهد و شما را به تجربه‌ای جدید و عمق‌بخش تر در دنیای بازی دعوت می‌کند.

بازی JETT: The Far Shore + Given Time یک بازی است که شما را به سفر به جهان‌های نامعلوم و دیدن چشم‌انداز‌های خیره‌کننده دعوت می‌کند. این بازی یک ترکیب منحصر به فرد از اکشن، ماجراجویی، کاوش و داستان‌گوئ است که شما را به چالش می‌کشد و همچنین به شما فضای آزاد و خلاقانه‌ای برای ابراز خود می‌دهد. اگر شما به دنبال یک بازی استثنائ است که شما را به جایگاه گروگان نگیرد و بتواند شما را به سطح جدید از لذت و تعجب برساند، پس JETT: The Far Shore + Given Time را از دست ندهید.

Free Download JETT.The.Far.Shore.Given.Time.Update.v2.1.6.r24097-TENOKE | Size : 239.65 MB
Game Title :JETT: The Far Shore + Given Time
Date Release:31 Jan, 2023
Developer :Superbrothers, Pine Scented
Editor : Superbrothers
Genre : :Action, Adventure, Indie
Language :English, French, Italian, German, Spanish - Spain, Japanese

Description:

Embark on an interstellar trip and deploy to a mythic ocean planet in a low-flying jett in this cinematic science fiction action adventure with immersive sim elements from Superbrothers, known for Sword & Sworcery EP.



System Requirements :
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Quad Core 3.2GHz+ CPU (e.g. Intel Core i5-4590K / AMD Ryzen 5 1500X)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060 / AMD Radeon RX 480 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

Download Links
Code:
https://rapidgator.net/file/431138357192dea9568a072c22906bd4/JETT.The.Far.Shore.Given.Time.Update.v2.1.6.r24097-TENOKE.rar

Code:
https://nitroflare.com/view/43094CB416F5F19/JETT.The.Far.Shore.Given.Time.Update.v2.1.6.r24097-TENOKE.rar

 

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی