اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی کامپیوتر Factorio

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱ ب.ظ

دانلود بازی کامپیوتر Factorio

بازی Factorio یک بازی شبیه‌ساز ساخت و ساز و مدیریت منابع است که در آن شما باید با استفاده از تخیل خود، کارخانه‌های پیچیده و خودکار را طراحی و اجرا کنید. در این بازی، شما در یک سیاره ناشناخته فرود می‌آید و باید با استخراج مواد معدنی، تحقیق در مورد تکنولوژی‌های جدید و مبارزه با موجودات بومی، راه خود را برای فرار از این سیاره با ساخت یک موشک هوایی باز کنید.

بازی Factorio یک بازی استراتژیک و عمیق است که به شما اجازه می‌دهد تا هر جزئی از کارخانه خود را کنترل و بهینه‌سازی کنید. شما می‌توانید از تسمه‌های حمل و نقل، بازوهای مکانیکی، لوله‌های حمل مایعات، ربات‌های پروازی، قطار‌های برقی و بسیاری ابزار دیگر استفاده کنید تا سامانه‌ای کارآمد و هماهنگ از تولید، حمل و نقل و فرآوری منابع ایجاد کنید. همچنین شما باید به نگهداری و تعمیرات کارخانه خود توجه داشته باشید و در صورت لزوم، آن را گسترش دهید.

بازی Factorio همچنین چالش‌های جذاب و متنوع دیگری را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد. شما باید با آلودگی زیست‌محیطی که تولید منابع به همراه دارد، مقابله کنید و اثرات آن را بر روی زندگی موجودات بومی ببینید. این موجودات به تدریج دشمن شما خواهند شد و حملات گروهی به کارخانه شما خواهند کرد. شما باید با ساخت دفاع‌های مناسب مانند دیوار، برج‌های تیرانداز، مین‌های زمینی و سلاح‌های شخصی، خود را در برابر آن‌ها محافظت کنید.

Free Download Factorio [FitGirl Repack] | Size : 1.22 GB
Game Title :Factorio
Date Release:14 Aug, 2020
Developer :Wube Software LTD.
Editor : Wube Software LTD.
Genre : :Casual, Indie, Simulation, Strategy
Language :English, French, Italian, German, Spanish - Spain, Hungarian, Dutch, Norwegian, Polish, Portuguese - Portugal, Portuguese - Brazil, Romanian, Finnish, Swedish, Czech, Russian, Ukrainian, Japanese, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Korean, Turkish, Greek, Spanish - Latin America, Thai, Vietnamese, Belarusian, Catalan, Kazakh

Description:

Factorio is a game about building and creating automated factories to produce items of increasing complexity, within an infinite 2D world. Use your imagination to design your factory, combine simple elements into ingenious structures, and finally protect it from the creatures who don't really like you.

System Requirements :
OS: Windows 10, 8, 7, Vista (64 Bit)
Processor: Dual core 3Ghz+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 capable GPU with 512 MB VRAM - GeForce GTX 260, Radeon HD 4850 or Intel HD Graphics 5500
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Normal sprite resolution, Low quality compression, 1080p resolution

Download Links
https://nitroflare.com/view/FB191FC78D6F6C2/Factorio.FitGirl.Repack.rar
https://rapidgator.net/file/5ac36b897ad2fbd970782f7682a4f519/Factorio.FitGirl.Repack.rar

 

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی