اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

دانلود رایگان بازی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی دوبله فارسی

اکسوگیم - دانلود رایگان بازی کامپیوتری و اندروید

سایت دانلود بازی اکسوگیم یکی از بهترین منابع برای دانلود بازی های کامپیوتری، موبایل و کنسول است. در این سایت شما می توانید بازی های جدید و قدیمی را با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید. همچنین در این سایت نقد و بررسی، تریلر، راهنمای نصب و پشتیبانی از بازی ها نیز ارائه می شود. سایت دانلود بازی اکسوگیم به روز رسانی مداوم دارد و همواره سعی می کند تا به نظرات و پیشنهادات کاربران خود گوش فرا دهد. اگر شما علاقه مند به بازی هستید و دنبال یک سایت خوب برای دانلود آنها هستید، پس حتما سایت دانلود بازی اکسوگیم را امتحان کنید.

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود بازی Curse of the Sea Rats

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۳۲ ق.ظ

بازی Curse of the Sea Rats: یک ماجراجویی نفرین شده در سبک راتویدوانیا

بازی Curse of the Sea Rats یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی است که توسط استودیوی Petoons Studio توسعه یافته و قرار است در آوریل سال 2023 توسط کمپانی PQube برای پلتفرم های ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس و نینتندو سوئیچ منتشر شود. این بازی به عنوان یک راتویدوانیا معرفی شده است که به معنای ترکیب سبک های مترویدوانیا و رول پلی است. در این سبک، بازیکن باید در یک دنیای باز و غیرخطی که شامل محل های مختلف و مخفی است حرکت کند و با دشمنان مقابله کند، قابلیت های جدید فتح کند و پازل ها را حل کند.

داستان بازی در قرن هجدهم در ساحل ایرلند رخ می دهد. چهار زندانی امپراتوری بریتانیا که به نام های داوید داگلاس، بوفالو کالف، بوسا و آکانه یاماکاوا شناخته می شوند، توسط جادوگر دزد دریایی فلورا برن به موش تبدیل شده اند. آنها باید برای بازگشت به حالت انسان خود، جادوگر را پیدا و دستگیر کنند. اما این کار آسان نخواهد بود زیرا آنها باید با رئیس های خطرناک، تله های مرگبار و دشمنان عجیب و غریب روبرو شوند.

بازی Curse of the Sea Rats دارای گرافیک و انیمشن های دست ساز و زیبای 2 بعدی است که الهام گرفته از فیلم های انیمشن کلاسیک است. این انیمشن ها به صورت روان و بدون قطع با محیط های سه بعدی جزئی شده که توسط افکت های نور و سایه تقویت شده اند، ترکیب می شود تا یک تجربه پلتفرمینگ 2.5 بعدی با کیفیت فوق العاده ایجاد کند.

Free Download Curse of the Sea Rats [FitGirl Repack] | Size : 1.83 GB
Game Title :Curse of the Sea Rats
Date Release:6 Apr, 2023
Developer :Petoons Studio
Editor : PQube
Genre : :Action, Adventure, RPG
Language :English, French, Italian, German, Spanish - Spain, Russian, Czech, Catalan, Japanese, Korean, Simplified Chinese, Traditional Chinese

Description:

Embark on an epic, hand-animated, 'ratoidvania' adventure, where your crew has been turned into rats by a pirate witch! Explore a rich non-linear world, enjoy fun action platforming, face challenging bosses, and unlock unique abilities - either alone or in local co-op!



System Requirements :
OS: Windows 10
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 550
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730, 2 GB or AMD Radeon HD 6670, 1 GB

Download Links
Code:
https://rapidgator.net/file/e876cccae285dd85ac027fa360976a66/Curse.of.the.Sea.Rats.FitGirl.Repack.rar

Code:
https://nitroflare.com/view/9E78515881FDDAE/Curse.of.the.Sea.Rats.FitGirl.Repack.rar

 

  • احسان دهمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی